REKLAMACIJA DOSTAVE

Če se je vaš izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z vašim naročilom, nam prosim napako javite v roku 48h od dostave.

Prosimo, da nam prek elektronske pošte posredujete fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto škode.

Vašo reklamacijo bomo obravnavali prioritetno in se vam iskreno opravičujemo za nevšečnost.

ODSTOP OD NAKUPA

V roku 14 dni od dostave imate možnost vrniti izdelek in zahtevati zamenjavo za drug artikel ali vračilo kupnine.

Artikel, ki ga želite vrniti mora biti nepoškodovan, v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen.

Znotraj 14 dnevnega roka od dostave, izpolnite obrazec na linku za menjavo oz. vračilo kupnine ali nas o nameri odstopa od nakupa pisno obvestite na elektronsko pošto.

V primeru menjave izdelka izpolnite:  http://bit.ly/menjavahs

V primeru vračila kupnine izpolnite:  http://bit.ly/hskupnina

Takoj po oddaji obrazca prejmete na vaš e-mail v potrditev reklamacijsko kodo, ki jo je potrebno napisati na paket skupaj z vašimi podatki. V kolikor po potrditvi obrazca niste prejeli rekl. kode, nas prosim kontaktirajte na e-mail.

Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.

Imate 14 dni časa od oddaje zahtevka, da nam paket pošljete na naš naslov:

HS PLUS d.o.o., Zgornji Brnik 390A, 4210 Brnik.

Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Takoj, ko oddelek za reklamacije prejme vaš paket, se odpošlje nov izdelek v zamenjavo oziroma povrne kupnina v roku 8 delovnih dni.

Seznam artiklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:

  • Čistila, polirne paste, …: Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
  • Kopalke, perilo: Kopalk in perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
  • E-book: E-knjiga je intelektualna lastnina, ki je ni mogoče materialno vrniti (se jo lahko prenese ali kopira), zato za ta artikel menjava ali vračilo kupnine ni mogoče.
  • Set, komplet: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni mogoče. Zahtevek za Mystery box bo sprejet in rešen le v kolikor vrnete celotno vsebino škatle.
  • Darilo: Reklamacija ni mogoča za izdelke, ki jih prejmete kot darilo.

POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.

MENJAVA V GARANCIJI

V kolikor se je artikel pokvaril oz. ne deluje pravilno, lahko na vse elektronske naprave v naši ponudbi uveljavljate 2 letno garancijo.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen.

Na spodnjem linku izponite reklamacijski obrazec za menjavo ali nas pisno obvestite preko elektronske pošte.

Menjava v garanciji:  http://bit.ly/menjavahs

Takoj po oddaji obrazca prejmete na vaš e-mail v potrditev reklamacijsko kodo, ki jo je potrebno napisati na paket skupaj z vašimi podatki. V kolikor po potrditvi obrazca niste prejeli rekl. kode, nas prosim kontaktirajte na e-mail.

Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.

Imate 14 dni časa od oddaje zahtevka, da nam paket pošljete na naš naslov:

HS PLUS d.o.o., Zgornji Brnik 390A, 4210 Brnik.

Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa vam bomo poslali nov izdelek v zamenjavo.

POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.